Alla inlägg den 20 december 2009

Av utomjording - 20 december 2009 20:45

För nytillkomna läsare, och er andra också för den delen, tänkte jag ge en kort resumé av de låtar som går att lyssna på via länkarna i högerspalten.

Låtarna har gjorts i samarbete med fyra medlemmar på Kentforumet. Jag har stått för texterna, de har stått för sång och musik.

Förhoppningsvis tillkommer fler låtar framöver. Ett antal låttexter väntar på att användas till nya kompositioner.


Friedrichstrasse

Om att kastas mellan hopp och förtvivlan, glädje och sorg i en europeisk storstad.


Här och nu

Om att sitta vaken mitt i natten och tänka på vilken fegis och usling man är som inte vågar löpa linan ut. Som öppnar hjärtat på glänt för att sedan stänga det igen.


Planeten Lagom/Öijer

Om att känna sig ensam och övergiven i universum.


Som tranor

Om en magisk dag för länge sedan.


Your super boy

Om att vara på fel plats vid rätt tid.

Omröstning

Är blogg det nya twitter?
 Ja
 Nej
 Kanske

Fråga mig

26 besvarade frågor

Mina låtar

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards