Direktlänk till inlägg 30 september 2010

- Är det Eskilstunaån, det här?

Av utomjording - 30 september 2010 23:50

Som första medium i världen kan utomjording talar ut i dag visa bilder från Kents hemliga höstturné! Här ser vi den gula turnébussen på väg mot okända mål. Den skarpsynte kan notera den lilla klunga av Kentfans som samlats framför bussen för att få en skymt av sina idoler.


  

På nästa bild ser vi att bussen tydligen är på väg mot en stad med skyskrapeliknande byggnader. Hmmm, Sméstan?


 

Nä, vi ska inte hålla er på halster längre. Kents egen nightrider är förstås på väg in i den kungliga huvudstaden. Var och när turnépremiären äger rum? Våra skarpaste infiltratörer jobbar just nu för högtryck med att snoka reda på de uppgifterna!


 
 
Sorrow

Sorrow

1 oktober 2010 12:49

Jasså, du har blitt en riktig insider?

http://www.drsorrow.blogspot.com

 
Ingen bild

/M

1 oktober 2010 13:20

Sergels Torg kl 17.00 idag blir det turnépremiär, enligt en säker källa med stor insyn. 15.30 i eftermiddag anländer bussen och stannar utanför Kulturhuset. Och ut ur bussen, redo för ett snabbt soundcheck, kliver... Kikki Danielsson.

Direkt efter Kikki Dee's konsert följer utlottning av falukorvar från Scan och sedan också en signering på Åhléns av en gammal "Kikkis Bästa" från 1832. Därefter rullar gula faran vidare mot Psykbunkern för att få mixat "Bra Vibrationer 2010 (Kentz Remix)".

 
Ingen bild

utomjording

1 oktober 2010 13:27

Sorrow: Jajemän!

M: Intressanta uppgifter du kommer med! Jag ser till att någon finns på plats vid Sergels Torg vid 15.30 för att bevaka turnébussens ankomst.

 
Ingen bild

/M

2 oktober 2010 10:36

Du var på plats! Erkänn! Hehe ;-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av utomjording - 22 november 2013 23:45

Sicken surrealistisk kväll det här blev.   Intet ont anande klickade jag mig in på en artikel om Otto Sjöberg på Resumés sajt. En artikel med rubriken "Bilden Otto Sjöberg hatar att älska". Kanske anade mitt undermedvetna något? Men mitt vanliga ...

Av utomjording - 13 oktober 2013 17:30

Jag är tillbaka i det militära. Jag upplever det som någon sorts repmånad. Lumpen har jag redan gjort. Andra soldater ska ut på en fältövning och jag tänker först att gruppen som jag tillhör inte omfattas av denna fältövning, att vi har andra uppgift...

Av utomjording - 16 september 2012 01:00

Kära läsare och icke-läsare. Ibland får man till det. Andra gånger får man inte till det alls. Att "få till det" kan syfta på en mängd olika saker, men den här gången handlar det om poesi, som jag försökt mig på att producera med jämna eller ojämna m...

Av utomjording - 10 juli 2012 15:45

På allmän begäran: bloggen är tillbaka! Åtminstone tillfälligtvis.     Vad ska man då blogga om efter ett antal månaders bloggtorka? Kanske om en viss festival med något besynnerligt namn i Värmland. Putte i parken. En lista är väl aldrig fel? ...

Av utomjording - 21 februari 2012 22:00


En helt vanlig dag, låt oss säga att det var en söndag, man går förbi frysdisken på Ica, och vad hittar vi väl där? Jo, fryst potatismos. Kanske inget konstigt med det. Finns ju fryst potatisgratäng, fryst rösti och fryst allt möjligt. Men fryst ...

Omröstning

Är blogg det nya twitter?
 Ja
 Nej
 Kanske

Fråga mig

26 besvarade frågor

Mina låtar

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards