Alla inlägg den 7 februari 2011

Av utomjording - 7 februari 2011 14:00

Jag har trevliga nyheter att förtälja! Det blir en andra säsong av "En idiot på resa" eller "An Idiot Abroad" som reseprogrammet med Karl Pilkington heter i original.

Så här skriver producenten Ricky Gervais på sin blogg:

"So you may have read that we are doing another series of An Idiot Abroad. This is true."


 


Han avslöjar också att serien kommer att få undertiteln "The Bucket List" (på svenska blir det väl en lista över saker att göra innan man dör):

"Started planning "An Idiot Abroad: The Bucket List" today. I can't tell you any of the details in case Karl reads this blog or it gets reported anywhere, but one idea made me and Steve laugh for about an hour."


Great news, som sagt! Nu får vi bara hoppas att SVT köper in även den andra säsongen av serien.

Av utomjording - 7 februari 2011 01:45

Natten har kopplat ett grepp, en halvnelson eller vad det heter, men jag känner mig ändå upprymd på något vis. Jag har gett mig själv en utmaning: blixtblogga! Fem minuter, längre får det inte ta! Nyss såg jag ett avsnitt av "Felix stör en ingenjör" på TV4 Play. Han hälsade på en kvinnlig ingenjör i Namibia, åkte sandboard, kollade på elanläggningar, åkte skylift, såna saker. Han har ett liten släng av Tourettes, Felix, eller hur? Skämskudde ibland. Nu lyssnar jag på Glasvegas som sjunger "take my hand" och det låter inte helt fel. Sträck ut din hand och bygg en mänsklig bro. Se där, lite Lasse Berghagen. Fast nej, jag tänker snarare på Beatles och "I wanna hold your hand". Nu är tiden ute, hej då.

Omröstning

Är blogg det nya twitter?
 Ja
 Nej
 Kanske

Fråga mig

26 besvarade frågor

Mina låtar

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8
9
10
11
12 13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards